igår/idag

Helloo, har glömt att berätta om igår &idag!
 
Gårdagen: Emma fyllde år så gick upp vid 9 och gratta henne! Somnade om och sov två timmar innan jag åkte till stallet där jag red ut till en äng men Trasan. Efter stallet kom  pappa och hämta mig, hem - byta om, sen drog vi till Ikea. Fick med mig stora kuddar, gardinstänger, ljus och småsaker till mitt rum med mig hem. Vi var hemma vid 20.00 och då satt jag bara vid datorn resten av kvällen..
 
Idag: Vaknade halv 10, drog på mig kläder och tog bussen till stallet. Hopptränade Trasan för Eva med två andra tjejer i stallet. Mest jobb på olika avstånd, korta, länga osv. Tycker Trasan hoppade bra! Hon var pigg och lite stark. Eva tycker att Trasan har mycket bättre galopp nu än innan så med mer träning så blir vi nog ett bra team sen!
 
Resten av dagen har jag faktiskt bara degat hemma. Är såå trött! Somnade i duschen tillochmed.. fick en chock när jag vakna och insåg att jag låg i ett badkar, haha.. imorgon är det full rulle hela dan! Kvällen är fortfarande lite oklar, men nåt hittar vi nog på!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0