Homiiiieee

Heej! Filmen var typ bra.. jag somna lite, hehe.. efter bion drog vissa hem, & jag var en av de som stannade kvar. Bytte lite kläder, fixade min klocka osv. För drygt 1h sen kom vi hem, då lagade jag lite lunch till mig som jag sedan åt och nu ligger jag och värmer mig med min lurviga filt i sängen!
 
Tror att vi närsomhelst ska sätta oss i bilen och åka iväg till Malin&Micke för fika. Orkar egentligen inte, vill bara sova! Men antar att det är bra för då kanske jag somnar tidigare ikväll istället för vid 6.00 ( !!! ) som jag somnade vid inatt... (skrev fel förrut). 
 
Viiiillll inte tänka så men nu har det gått 1vecka av lovet och vi har bara 2veckor kvar... ahh..
 
/Mathilda
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0