Hemskt framträdande!!

Hellooo! Igår var det ju julavslutning på skolan, och mina kära vänner hade lyckats övertala mig om att jag skulle sjunga sååå I did.. och det gick förjävligt. 
 
Jag var sjuuukt nervös och skaka jättemycket. Satt på en skitstol som lät jättemycket när jag skaka och det i sig blev ju ett "stör-moment". Versen gick skit för jag va så skakig, sen kom refrengen.. Gick upp i en SÅ falsk ton -riktigt hemskt! så då bröt jag, bytte stol till en som inte lät och körde om låten igen och den gången var jag inte lika skakig och det gick väll helt okej.. Men jaja, detta var min första gång jag satt på en scen själv och sjöng så jag antar att jag inte får va heeelt missnöjd. Men det gick Skit. haha 
 
Men nu har vi Jullov iaf! Är såååå sur över mina betyg som jag fick!! Alltså lärarna är såå dryga! "aa du får ett C med en pil uppåt" te.x.. "ge mig ett fucking B då!" Ugh, nää jag lackar såå mycket på de.. Har kämpat asmycket för att få bra betyg men de känns ju så ovärt när man inte får nåt tillbaka för det! Bara för de vill att man ska höja sig sista terminen.. men förmodligen höjer jag väll mig med massa poäng nästa termin eftersom jag har en "pil uppåt" i typ allt..
 
Men nu har vi iaf lov så nu behöver jag inte tänka mer på skolan på ett tag!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var sjukt duktig på avslutningen! Du ska inte vara ledsen för det, alla i min klass tyckte också att du var jätte duktig!

2013-12-21 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0