Freedag

Hellooo! Var tvungen att tänka igenom vilken dag det var idag innan jag skrev rubriken.. För visst glömmer man bort nu när det är lov? 
 
Idag vaknade jag 14.30.. alltså får ångest över hur sent jag går upp! menmen, senare stack jag till stallet och red ut Trasan i området bara, mörkt och mysigt! Sen hämtade mamma mig efter att jag missade bussen.. eller ja.. Jag kom springandes och när jag närmar mig och har typ 2m kvar så kör bussen iväg...!!!
 
Resten av kvällen har vi försökt planera kvällen men det vart lite oklart så det slutade med att jag nu sitter på mitt rum och tänkte slå på en film! Har ni några tips? Kan iiiingaa filmer så behöver alla tips ni kan ge!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: juliaaa

love and honor

2013-12-28 @ 00:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0