Februari 2013

| Red Cherry lite grann på lektionerna | Firade Johanna med tjejmiddag hos henne | Packade kassar på Coop med laget. Denna bilden säger inte ER mycket, men det var påvägen till coop den morgonen som jag fick reda på att Trasan var halt. Storgrät hela morgonen. | Nikkie ville inte hoppa mer, detta var sjukt jobbigt! | Eftersom Nikkie skulle vila från hoppningen ett tag fick jag tävla Vince, första gången jag red honom, och vi Vann!! | Spenderade sportlovet i Åre |
Februari var H E M S K T ! Det var väldigt jobbigt med Trasan när hon blev halt, och sen när Nikkie inte ville hoppa mer gjorde inte saken bättre, min lilla bebis♥
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0