Clubhouse

Chingchong! Idag har jag vart i stallet och ridit Trasan i ridhuset! Hon jobbade på bra, & jag blev såklart aaassssvettig.. men det är bra! Fixade tillochmed några galoppombyten i slutet ;-))))
 
Nu ska jag sätta på Clubhouse - en gammal serie.. den är inte så bra, ganska långtråkig och seg... haha så varför i helskotta kollar jag på den då? Jooo, Jeremy Sumpter är huvudrollen i serien.. Ni vet han som spelar Peter Pan? Ugggghhh, jag dooog för honom när jag var 10! Var så kär i honom och h a t a d e Wendy! Haha.. nu är han inte lika snygg tycker jag, men ändå..
Alltså jag är fortfarande kär i dessa bilder från Peter pan..! Sitter och ler för mig själv, generad och bara smälter!
Ahhhh så fina tänder!!!!! Döör, raka ......& vita♥ Han är rätt cute på dessa bilder från Clubhouse också, men nu är han ju ännu äldre.. och då är han inte lika sööt, tyvärr..
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: anonym

vart kollar du på clubhouse? asso typ swefilmer eller liknande? svara görna i ett inlägg :)

2013-12-29 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0