Ben&Jerry'

bild: weheartit
Heey! Nu ska jag strax sova. Red i ridhuset idag, 1h där det var fokus på övergångar och lydnad. Trasan är lite trixig och har gärna huvudet så högt upp som det bara går mulen pekat framåt, & sen börjar hon även sparka och bocka när hon tycker det är jobbigt.. men bortsett från att hon var lite på "trasan-humöret" så lyssnade hon bra på alla hjälper och gick på bra i galoppen där vi kunde galoppera många varv i bra tempo. 
Fick skjuts både till & från stallet av min kära morfar<33
När jag kom hem sen vid 20.00 var jag lite partypooper så åt middag, tog en dusch och resten av kvällen har jag gjort knäck med mormor och Emma samt kollat på film med en Ben&Jerry i handen!
 
Mamma och pappa är borta ikväll så just nu har jag min syster liggandes bredvid mig i sängen som inte vill sova själv.. blir väll möjs!
 
Är astaggad på min lilla "surprice" vid årsskiftet! Nån som har en idé om vad det kan vara?
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0