Ångest! - Hjälp mig!

Ja. Nu är det så att jag tänkte kolla på film.. Annars brukar jag alltid sitta och leta jättelänge efter en film jag ska se men nu har jag ju kommit på att det är flera filmer som jag tänkt att jag skulle sett, men inte har gjort än! Så nu har jag himla ångest och vet inte vad jag ska göra... haha, så ni måste hjälpa mig!
 
So Undercover - med bl.a Miley Cyrus
 
"Molly är privatdetektiven som valt att sluta high school för att jobba med sin pappa, en före detta polisman. Deras dagar fylls av utredningar som har med otrogna äkta makar och småtjuvar att göra. Allt förändras när de blir kontaktade av en FBI-agent som behöver hjälp att infiltrera en förening vid ett universitet. Molly förvandlas från tuff privatdeckare till sofistikerad student, åtminstone på utsidan. Uppdraget går ut på att skydda studenten Alex, vars pappa står i begrepp att vittna mot några farliga brottslingar." - swefilmer
 
När jag tänker efter så tror jag dock att jag redan har sett "So Undercover" för länge sen.. hmm

At Any Price - Zac Efron
 
"At Any Price kretsar kring den rebelliska Dean Whipple (Efron), som är fast besluten att bli en professionell racerförare på påkostad av sina skyldigheter gentemot familjens jordbruks imperium. Fadern (Quaid) är inställd på att sonen ska ta över verksamheten och när verksamheten utsätts för en stor utredning blir fadern och sonen intvingad i en situation som hotar deras dagliga levebröd."
 
Handligen låter liite tråkig, men Zac Efron är ju lajte söt så ;-)))

 
Spring Breakers
 
"Brit, Candy, Cotty och Faith drömmer om att åka på Spring Break, amerikanska collegeungdomars årliga festvecka, men har inte råd. Tre av dem bestämmer sig för att råna en restaurang för att finansiera resan och snart är de på väg till Florida för att parta loss." - Swefilmer

 
Love and Honor
 
"Dalton och Mickey är amerikanska soldater i Vietnamkriget. När Dalton blir dumpad av sin flickvän där hemma, bestämmer sig han för att smita från kriget för att vinna tillbaka henne. Mickey följer med till USA – och snart slits de båda vännerna mellan kärleken och plikten mot fosterlandet."
 
Julia tipsade om denhäääär :-)))

Safe Heaven
 
"En ung kvinna med en hemlig bakgrund kommer till en liten amerikansk stad. Trots att hon försöker att hålla sig ifrån andra människor och komma dem nära, så träffar hon kärleken i änklingen Alex. Han tvingar henne att möta det mörka i sitt förflutna, som jagar henne, så att hon kan komma vidare i livet."

 
Jaappp!! Ni förstår ju ångesten! Men är 97% säker på att jag sett "so undercover" nu när jag tänker efter... 
Men vilken film ska jag see!!?? Såååån ångest, herregud! Hjäälp!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: klara

Safe heaven är sjukt bra !! Rekomenderar!!

2013-12-29 @ 17:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0