Ähhjjjj Fyfan

Hejsan Hoppsan! atm är klockan 03.24 och jag känner bara, -varför går jag inte och lägger mig? ... men ne, jag sitter kvar här vi datorn ändå, upp om 3h bara -yes!
 
Imorgon börjar vi 8.10. Har No först och sen är det Lucia, sen har vi Svenska där jag ska skriva en bokredovisning, sen lunch och efter det åker vi till nåt museum. Så det är ganska chill dag ändå! Efter museumet stannar jag och Malz kvar i stan och kollar lite julklappar och annat fint! Kvällen sen är lite oklar, men kanske träffar Johan m.fl!
 
Har vart fett bra i betygsväg idag! Får A i slutbetyg i Syslöjd och Geografi, och fick A och 40/40 på Musikprovet <-- fick jag reda på idag! So thats veryyy niiiiceee! 
 
Nää, nu ska jag sova! Nattiiii♥
Haha, alltså denna bild är så söt men hemsk på samma gång! Emma tror verkligen att Lakrits är en liten docka när han är en katt med egna viljor liksom, så hon sitter och klär på honom kläder och försöker få honom att dricka saft och äta kakor.. Stackars katt, haha!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0