Wednesday

It's time for bed hörni! Iaf för mig.. Kommer dock somna om 2-3h typ för somna först på jacuzzin i solen och sen gick jag in och sov på soffan när jag hade kommit hem från skolan!
 
Idag har det annars vart en chill dag. Var på ett ärende i morse så kom till skolan 11.30 då vi hade So-Lunch-Svenska-Mentor, Så det var ganska chill! När vi hade slutat vid 14.00 satt jag kvar med Malin & Eric i 30min och sen stack vi till Mörby. Köpte med mig lite naturgodis hem (som var asbilligt) Och sen har jag inte gjort nåt mer idag än att sova och göra lite mattetal!
 
Ska uppdatera bättre imorgon, lägger några på inställt nu!
Världens finaste häst!

/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0