Vi kör imorgon istället

Nu måste jag sova. Fattar inte varför jag sitter här och tvingar mig själv att vara vaken, haha.. Har iaf inte gjort nånting alls idag. Kusinerna åker hem till sig tidigt imorgon bitti så vi sa hejdå till de idag. Annars har vi haft lite presentöppning för folk som fyllt år och badad jacuzzi.. Det är typ det som har hänt idag. 
Men imorgon ska jag dra till stan med Clara eller nån och handla nåt att ha på mig till kvällen. Sen kommer Clara, Fia, kanske Stina och Anna hem till mig runt 6-7. Då fixar vi oss och sen drar vi iväg på fest hos Sophia! Hon åker till Usa och ska bo där 1 år så dethär blir hennes hejdå-fest.. Kommer bli jättekuul!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0