Usch, nej, fy

Hostar hela tiden! Det slutar aldriiig, och jag vill gå till skolan imorgon för jag vill inte halka efter nu i början och man vill liksom få ett bra intryck på lärarna nu den första tiden så jag vill kunna gå till skolan imorgon. Men min hals kliar så jag hostar jättemycket vilket gör att all energi läggs på det, näsan rinner, röster är sprucken som bara den & är bara allmänt trött.. Men ska försöka sova nu trots att jag inte är så trött - men jag behöver vila, så får vi se om jag kommer iväg till skolan imorgon eller inte!
 
Btw, har lite brist på ideér till bloggningen så har ni förslag får ni gärna komma med de! Kram
 Btw x2, funderar på att möblera om lite i mitt rum imorgon.. Hm, nån idé på hur jag kan göra? Har ju ganska litet rum + snetak och grejer, men behöver lite nytt känner jag!

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0