Snabba Q/A

kan du fota all mat du äter under en dag och lägga ut
Kan jag göra!
 
Snyggt college! 
Är du kanske intresserad av ett bloglovinbyte? För såfall, får du gärna höra av dig! :D 
KRAM!
Tack! Jaa varför inte! Kram
 
No credit till mig? ;(
Haha okii, alla det var Linus som tipsade mig om The great Gatsby! xd
 
Fanns det några killar som du speciellt ville vara med? Alltså de som var mest sjyssta och sköna o så? Isånnafall vilka?
Alltså alla var typ sköna! Blev förvånad nästan.. Killarna på Karlberg var liksom sjyssta, roliga, snälla och såg bra ut! Ingen var taskig! Jag var typ taskigast, seriöst, haha. Men Ripe, Linus, Nording, Skullman, Lucas, Bjurhäll, Gund, Gabbe, Axwell, Rodén, Neander, Mange, Skoghagen, Bendz osvosv
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0