Scary shit

Kunde inte ta en riktig bild på en orm, blev för obehagligt när man skulle söka på ormar på google.. 

Lite saker jag är rädd för. Finns mer som läskiga gubbar med väskor som det (skulle kunna) ligga en bomb i, man vet aldriiig.. Eller typ rädd för att bli gravid. Inte så att jag går runt och tänker på det hela tiden men nu när jag sitter här och tänker efter skulle det vara väldigt läskigt att 15 år gammal bli gravid..Hm, vad finns det mer.. Alltså att nån i min familj skulle bli skadad, dö eller att det skulle hända nåt med någon i familjen bara. Sen är det väll lite läskigt om nån skulle göra inbrott här. Tycker mord, våldtäckter och misshandel också är väldigt läskigt! Jaa listan kan nog göras ganska lång, men man kan inte gå runt och vara rädd för allt, men dethär var lite "fact's om mig" också..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0