Q/A

Vilka killar va de snyggaste på Konfan;) kör gärna nån top 5 eller liknande !
Hmm haha fick värsta blackouten nu så kommer knappt ihåg npgra namn! Men Oscar Bendz, Gabriel Fransson, Oscar skullman, Axel Rooth, Gustav Isberg typ.. Svårt att bara välja sådär hehe
 
hur har du blivigt länkade på hennes blogg? :)
Oj, olika anledningar. Men typ tävlingar som hon har haft som "skicka in det finaste sms du har fått av någon så får du en länk" (inlägget hittar du här) osv och så chattade ju jag och Malin med henne mycket en tid så då länkade hon min blogg för att vi var "kompisar" (tar i lite nu men aa ni förstår..) och så skrev jag ett inlägg om henne på min blogg och då fick jag en länk! dock var detta för 2-3 år sen somsagt och då var hennes blogg inte alls lika stor så det var inte så att jag fick 100 000 nya läsare direkt.. :) 
 
 
 
Ska det bli kul att komma tillbaka till skolan, har du saknat nån i klassen ?
Haha nää, eller det ska bli kul att träffa alla men har inte direkt saknat alla prov och läxor och att gå upp tidigt osv.. Känns också lite segt för nu är ju vi äldst blan massa 99or, 00or och dagisbarn så det kommer nog kännas fett lame att det inte finns några äldre där..
 
Spelar kläder stor roll på dina kompisar, eller bryr du dig om vad dom har på sej?
Absolut inte! Är verkligen inte sån som bryr mig om vad mina kompisar har på sig eller går uifrån det. Men det är väll klart, om min kompis skulle ha HEMSKA kläder på sig så skulle jag typ försöka få henne att få "bättre smak" liksom.. Men alla har ju sin egen smak och man klär sig ju liksom som sin personlighet typ.. Men väljer inte kompisar efter ens kläder!
 
 
Hej, du har jättefin klädsmak! Skulle du kunna tipsa om några snygga höstjackor med matchande väskor?
Åh taaack! Absolut! (haha fail har redan svarat på denhär frågan i ett separat inlägg för någon dag sen, aja)
 
Jag är ingen person som skulle gå i ett par mörkblå korta uggs, det intresserar mig inte alls . Hellre typ ett par knallgula dr martens liksom xD Jag har ett par uggs! Köpta i Spanien . Måste säga att den vänstra ser mkt äktare ut den högra ser mer fake ut.. 
Älskar din blogg!
Kul att du vågar sticka ut, verkligen!! Tack så jättemycket!!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanns det några killar som du speciellt ville vara med? Alltså de som var mest sjyssta och sköna o så? Isånnafall vilka?

2013-08-20 @ 11:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0