P3 häng

Hejsaaan! Tänkte berätta lite om gårkvällen!
Först sa mamma att jag var tvungen att vara hemma eftersom hela släkten var där, men sen tyckte hon synd om mig som var tvungen att stanna hemma när alla mina andra konfakompisar fick vara ute så då skjutsade hon bort mig till Ängsan vid 8-tiden. Snäll mami. Där var ett gäng och grillade, trillade in fler och fler.. sen bada vi och hoppade från hopptornet vilket var jättekul. Sen chilla vi lite vid brasan typ och sen tog alla moppen hem till Bjurhäll där vi spela poker i hans garage. Det var typ första gången jag spela poker, meeen ändå så vinner ju jag! Haha är man bra eller? Sen kom mamma och hämta mig och Emma vid kvart i tolv, så lämna vi av henne och sen åkte vi hem och då åt jag middag, haha!
 
Det var iaf en rolig kväll med roligt häng! Idag vet jag inte vad jag ska göra... Men här kommer lite bilder från igår. Axel fota så bilderna blev väll lite halvdana :P
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åkte du själv på ditt konfa? Svara gärna i ett inlägg :)

2013-08-07 @ 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0