Min musikstil

Min musikstil är Otroligt blandad! Lyssnar typ på allt egentligen. Eller tjaa, inte western och gamla 60-tals låtar, men ni fattar grejen.. Det som går på Radio, det pappa spelar här hemma, slo, soft, chill musiken kompisarna kör på, house låtarna osv osv. Men tycker oftast att låtarna är bäst om de har en bit som är "fin" Alltså där nån sjunger med en bra röst. Gillar inte skrillex eller typ där det är samma ton hela tiden. Låten ska ha en skön refräng eller drop. Annars kommer jag nog inte lyssna på låten igen..
Här kommer lite blandad Mathilda-music 
 
Lyssna på den första gången nyss, men den verka bra! ↓ 
 
 Lite deppig, men ändå najs! Refrängen ger en liksom en "knuff" Haha..↓
 
Började lyssna på den hos Bianca, sen dess satt den fast i huvet 24/7.. Nu börjar den bli lite uttjatad hos mig, men ändå bra! ↓
 
Lysnade på denhär jämnt när den precis hade kommit ut 2011, lyssnar på den då och då nu. Riktigt skön! ↓
 
Gillar refrängen på denhär låten... den är..fin! eller Biten I'm into you.. haha aa ni fattar!↓
 
Osvosv.. Lyssnar somsagt typ på allt! .....när jag väl lyssnar på musik, har inte ens Spotify :$
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0