Lite fail kväll men kul ändå

Hejsaan! Tänkte berätta lite snabbt om igår. Tog bussen med Emma till Sarah vid 18-tiden. Väl framme hos Sarah fick vi sitta och vänta på henne i regnet i 40min..yey! Men sen kom hon iaf och då började vi laga mat. Sen kom även Anna, Anna & Rebecca. Sen åt vi och satt och chilla typ. Därefter blev det lite "knas".. och då började det komma folk så jaa... det är svårt att förklara men det blev lite "stelt" hehehe.. Alla drog typ vid tolv-ett. Då kollade vi som var kvar på film och vid 01.30 tog jag, Sarah och Sommar bussen till donken i hägernäs! Träffa lite folk och sen tog vi bussen till centrum vid 03 och därifrån gick Sarah och jag hem i spöregnet och sen slagga vi där.
 
Vakna vid 10 imorse typ av att Sarah drog. Somna om och vakna igen vid 12 då jag började fixa iordning mig lite..Sen skulle jag börja gå mot bussen, men jaa... jag blev lite lost där. Så vandrade runt i Täby i 40 min innan jag hittade till bussen igen. Då missade jag den preciiis så fick sitta och vänta 20min till på nästa. Hur lyckat?
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0