Lista

Upd; Detta är skrivet 5/7, alltså är detta inlägget tidsinställt, därför blir vissa svar lite knasiga till dehär "idag-frågorna"..
Hur gammal är du? 15 om 3 månader.
Hur gammal känner du dig? 15 typ haha
Vad har du gjort i dag? Packat till Skåne och Mallorca
Vilken film såg du senast? The bling ring
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Vår! För då är det snart sommar, man har massa summerfeelings, det börjar bli varmt ochy det är långt kvar till vintern.
Är du besatt av någonting? Hästar, choklad, mobil, te!
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Litet rum med en dator och öppen spis typ hehe najs.
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? 1.Jag bodde i Bergshamra fram tills jag fyllde 10år. 2.Jag har ridit i 10år. 3.I lajk potatisbullar alot..
När vaknade du i dag? 12,30
 
Vilken är din favorithögtid? Julafton typ.. Massa presenter och mys. 
Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Vakna upp hyfast tidigt. Åka till stallet till MIN häst, lasta fixa och åka ut på tävling. Vinna båda klasserna. Komma hem. Äta god Kycklingsallad till lunch. Dra till stan och shoppa lite kläder med en god vän, fika och mysa. Planera kvällen. Dra till några klippor med underbart folk och grilla, bada, skratta massor. Dra vidare på en grym fest, kanske haffa lite ;) Hem och sova över med massa kompisar. Sitta uppe hela natten och snacka om kvällen och massa annat..
 
 
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Nää. men är rätt trött på Turkiet just nu eftersom vi vart där 5gånger de senaste 6 åren..
Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Asien.
Vilka yrken har du provat på? Resturang -servitris, kock
Vad sa du senast? "Vad vill du?" Haha
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Bild, Teknik, slöjd, matte, svenska, SO

Vad köpte du senast? Kläder som ni sett i New in-inläggen den senaste veckan.
Hur många gånger har du flyttat? 2 gånger, 1 som jag kommer ihåg.
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var 5 år och ville börja rida. Bodde i mitt Rosa rum och min bästa vän var Kristina. Spela fotboll i Vasalund där vi träna 4-5dagar i veckan och hade match/cup varje helg.
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Kommer inte ihååg :/
Vad heter du i andra namn? Anna Sofia
Har du några husdjur? 
Ja, min katt Lakrits

Vill du gifta dig? Jaa, joo det vill jag nog. Fast har inte tänkt på det så mycket och det är inget jag liksom "ser fram emot" eller drömmer om. 
Var växte dina föräldrar upp? Båda mina föräldrar växte upp i Småland i Oskarshamn.
Vilka är dina största svagheter? Lat, avundsjuk, hungrig hela tiden, blir lätt sur och irreterad.
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0