Lista #1

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Ingen tror jag
Vad tycker du om kärlek? Otroligt komplicerat
När kramade du någon sist? Kramade min syster för kanske 30min sen
Saknar du någon speciell person? Nja inte direkt xd
Har du svårt för att bli kär? Jag har lätt för att bli intresserad men svårt för att bli kär..
Är du singel? Yes I am!
När fick du senast en komplimang? Idag :)

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: När jag svimma.. inge kul alls.
Hånglat med nån riktigt ful: Haha njaa
Hånglat med fler än 50 pers: Nej gud! xd
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Hoho, aa 
Gjort något riktigt dumt? Nää det är väll lite o ta i
Gjort något du verkligen ångrar? Alla har väll ångrat sig nån gång..
Åkt ambulans? 23/12 2012, usch
Åkt polisbil? nää 
Gjort nåt olagligt? cyklar utan hjälm varje dag i veckan
Fått din mamma att gråta? När jag föddes, hihi
Slagit ner någon? Nej det skulle göra ont i handen..
Skämts över dina föräldrar? Haha jaaa :$
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaadå! Men säger det bara till de jag verkligen älskar!
Tar du droger? nej har aldrig gjort och kommer aldrig göra, never alltså!
Dricker du? Har väll smakat..
Vilka kläder sover du i? T-shirt och trosor oftast
Vad hatar du verkligen? Hm.. Svartsjuka, orättvisa, Respektlöshet
Varit kär? Nope inte for real
Är du ensam nu? Mamma sitter två meter bort
Vill du gifta dig? Ja jag tror det! Beror lite på med vem, men skulle älska att planera mitt egna bröllop!
Vill du ha barn? Siii, två stycken är lagom!

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag xd
Såg dig gråta? Lisa
Fick dig att gråta? Karlberg..
Du delade en dricka med? Oj, kommer inte ihåg..
Du gick på bio med? Hm.. länge sen.. Familjen tror jag faktiskt, haha!
Skällde på dig? Mami and Daddy..
Sa någonting till dig och vad var det? Min brorsa frågade om fest grej osv

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nope
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Kissemissen xd
Köpt någonting? Ja, en top från Zara
Sjungit? Sjunger för mig själv hela tiden..
Saknat någon? Njää

 

JAG HAR:
Digitalkamera? Nope, familjen har en som används sällan
Systemkamera? ja det har jag!
Telefon på rummet? Nope, eller min Iphone vilar på mitt rum om nätterna..
Egen dator? Sii, två stycken!
Könssjukdom? Gud nej!
Bra kompisar? Verkligen!


 

/Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0