Kvällens planer och allt

Heej! Ikväll skulle jag gå på Fest hos Filip, men sen blev Phia (som jag skulle dit med) sjuk.. Och sen skulle inte Elin komma och sen blev det bara fler och fler som jag kände som inte skulle gå, och kände inte för att dra dit själv när det är massa äldre personer och så som jag inte känner, hehe.. Så det blev hemmakväll med film, tända ljus och te istället! Men det funkar.. Drar på fest imorgon istället!
 
Btw. Imorgon ska jag upp 07.15 !! Hovslagaren kommer för Trasans hovar har växt och är mycket större än skon plus att skorna är jättenedslipade fram. Så smsade Eva igår och skickade en bild och då fixade hon så Hovslagaren kommer och fixar nya skor åt Trasan imorgon vid 8! Tar cykeln till stallet som vanligt så då tror jag att jag piggnar till lite! Berättar mer om morgondagen senare så detta inlägg inte blir så långt, hehe! Puss
 
 
/Mathilda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0