Höst 2013

 Detta satsar jag på hösten 2013. Dock är det lite "oklart" och många av er kommer säkert inte hålla med, men det finns en "stockholms-stil" och en "göteborgs-stil". Och jag läser väldigt mycket Göteborg-bloggar och gillar verkligen den stilen! Stockholmsstilen är väldigt enkel på hösten. Svart skinnjacka, Odd Molly blus, vita jeans, micheal Kors väska och hunters/höga Primeboots. Så går ALLA runt i Stockholm och jag tror många håller med mig på den punkten om ni tänker efter. Jag tycker dock den stilen känns lite stel ibland. Alltså den är väldigt tjejig och typ "pappa betalar"... hänger på Espresso House.. ja.. Ta inte åt er nån nu!
 
Så nu kanske många av er tänker i vinter att "Mathilda hade såå feeel om vad hon trodde skulle vara inne i höst"  men jag tror att det här kommer vara väldigt inne i Göteborg i år igen och det är även den stilen jag gillar så då lägger jag ut det på min blogg!
2013
Skinnjackor i basic färger. Rock'n Blue skinnjackan tror jag blir väldigt poppis vilket är lite kul eftersom jag var SÅ nära på att klicka hem den förra hösten men så blev det bara inte av.. / Boyfriend jeans, dock inte så slitna utan mer chill. Mörka jeans utan revor och hål / AV-tshirts för att de är så basic. Men tror också att AV-tshirtsen inte kommer säljas lika bra i år som förra året..haha oklar! Tror också att Zebra/leopard -djurmönstrade toppar kommer bli inne / Låga uggs/Primeboots som jag har sagt tidigare.. Såå snyggt! De funkar även till Stockholms-stilen!
 
Vad tror ni? Håller nån med mig?
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0