Fredag, Lördag

Hejsaan! Igår Kväll mötte jag upp Lisa vid 20.00 ungefär. Då tog vi moppen till kråkudden där lite folk var. Kom bara fler och fler och tillslut var vi väll 120 pers eller nåt sånt? Kommer typ inte ihåg, men det var kuuuuul!! Träffade många konfakompisar och även nya. Sen drog jag, Lisa, Max & Valter, vid 01 hem till Lisa. Så bada vi i hennes pool, basta och sen sov vi där.. Vaknade 7.30 imorse av att mitt alarm ringde och sen kunde jag inte somna om. Tog moppen med Lajs till Täby Centrum vid 12, då missade jag min buss så fick sitta och vänta i 30 min innan jag kom hem. 
 
Nu ska jag strax åka till stallet. Trasan ska på skritta ut/promeneras idag och sen ska jag duscha henne så hon blir ren och fin. Kommer antagligen hem runt 5-6. Då blir det duschen och fixa sig lite. Möter sedan upp Phia och Lisa och så drar vi till Stan för fest. Det är väll planerna just nu.
Om 15 min börjar andra omgången av finalen i EM - hoppning så sitter och väntar på att den ska börja. Men får kanske lyssna på svtplay så jag kommer iväg till stallet så fort som möjligt. Vi höörs!
 
Har inga bilder från igår tyvär..
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0