Förlåt, förlåt, förlåt

 Heej, sorry för den urusla uppdateringen! Men har hänt så mycket i helgen så har inte haft tid till att sitta vid datorn. Idag har jag dock inte gjort så mycket mer än att vara i stallet, men mår jättedåligt och känner att jag kommer bli sjuk. Fryser, hostar osv så har inte haft någon ork till nånting utan har bara legat i sängen och kollat på tv.
Imorgon är det skola. Får se om jag orkar gå.. har inget planerat för måndag/tisdag eftersom jag inte vet om jag blir frisk. Annars kommer jag ligga hemma och blogga så det blir väll ganska positivt för er ändå!
Trasan fick promeneras idag i 40min och sedan duschade jag henne så nu är hon ren och fin!
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0