Det börjar närma sig..

Halluu! Nu sitter jag här i en fåtölj med en kopp te, har spelat lite gitarr, kollat om Linn Olssons häst gick igenom besiktningen, letar runt på olika sidor om Vinterjackor, hämtar en till kopp te, kollar på Linn Olssons blogg igen om hon har uppdaterat statusen till hästägare.. jaa lite så det rullar just nu.
 
 Har även kollat igenom min Schoolsoft i en kvart nu. Mitt schema känns..inte så bra.. börja 8.10 varje dag är väll ingen hit? Men hoppas de ändrar det tills vi börjar! Har nya lärare i flera ämnen, ny mentor osv! Känns lite ostabilt ändå. Nu blir det 9an, alla betyg ska sitta och man ska känna sig nöjd när man skickar in ansökan till gymnasiet. Då ska vi byta lärare i hälften av våra ämnen! Hm. Ska iaf bli ganska skönt att börja skolan igen. In i rutiner (som jag älskar) sitta där sent på kvällarna och finslipa på uppsatsen innan man skickar in den. Ta en dusch och krypa ner i en nybäddad säng. Uppdatera bloggen och sen läsa igenom glosorna en sista gång innan man släcker lampan. Ja, jag vet. Jag kommer säkert sitta där i min icke nybäddade säng i höst med mitt fettiga hår och tänka, varför ska man gå i skolan? Jag skiter i om jag får E. Jag orkar inte!!.. osv. Men man får bara ta sig igenom de dagar då man inte orkar och sen vakna upp nästa dag och leva då istället. 
Från i Mallorca, tagen från en skev vinkel..
 
Har även smsat lite med Eva idag. Hon har vart på sjukhus och tömt sitt knä på vätska. Hon har jätteont i knät och kan inte röra det! De på sjukhuset sa att hon inte får röra knät förns hon har röntgat det igen och det gör hon om några dagar. Så nu ska jag ta hand om Trasan ett tag tills Eva blir bra igen!
 
Börjar faktiskt längta till hösten nu. Rutiner, tajt schema, vänner, fester, Trasan, Träningar... Och sen lite höstmode på det med skinnjackor, halsdukar, stora stickade tröjor, jeans, Uggs... Det kommer bli mysigt!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0