De senaste timmarna...GUD

Åh, har kollat på Finalen i Lag EM i hoppning nu! Sverige kom 3a och fick Brons! Grymt!! Var såååå nervös och har bitit sönder mina naglar. Satt nu med mamma och kollade de sista ryttarna.. Shit alltså!
 
Idag har jag & Malin btw legat hemma hos mig sen vi kom hem från skolan och solat. Har vart ganska soft! Käkade kyckling och sallad till lunch vilket var super!
 
Imorgon ska vi till Söder med skolan och gå runt och svara på frågor... Vi slutar vid 12-13 och då ska jag åka till stallet och rida Trasan. Sen blir det hem, duscha.. Efter det åker jag hem till Lisa, så fixar vi oss och sen åker vi vidare till Täby tror jag! Kommer nog bli trevligt!
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0