Breakfast

Min frukost som jag åt nyss. Kvarg, Kiwii, Youghurt & Kokos. Goott!

Såå. Nu är jag hemma igen från stallet! Eva hade råkat skriva fel till mig så Trasan ska skos på måndag istället.. Men jaja, det var ganska skönt att vara i stallet 07.50 och sen vara klar 10 ändå. Man blir ju pigg när man väl är uppe, det är bara dendär biten att ta sig från sängen på morgonen som är jobbig. 
Annars är jag jättetrött, haha! Sov 3h inatt om knappt det. La mig halv tre men kunde inte sova så somna 04 eller nåt sånt I guess. Är också jättetrött nu efter att ha cyklat varje dag fram och tillbaka till stallet i 1,5 vecka. Det är jättebra träning och jag ska ju ändå den vägen så varför va lat och ta buss när man kan cykla liksom? Men idag var det jättejobbig motvind så i uppförsbackarna på 3ans växel + att sitta ner är inte så kul - men asbra träning! 
 
Nu ska jag förmodligen hoppa in i duschen, fixa mig och sedan ta T-banan in till stan där Blocket har nån loppis eller nåt sånt (?) och då har min faster fått ett bord så kanske åker in och hjälper henne sälja och sånt! Har ändå inget bättre för mig typ - förutom att sova.. men det känns ovärt!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0