Blev lite knasigt dethär

För lat för att blogga, för lat för att ladda över bilder, för lat för att hitta på något kul att skriva om, för lat för att ens hålla mig vaken... ja, Hej Jag heter Mathilda och detdär var en snabb beskrivning på mig just nu.
 
Hela eftermiddagen och kvällen igår & förrigår spenderades till att sova. Idag slutade jag 14.45 då jag direkt stack hem, la mig i sängen och kollade på tv med en kopp te. Sen begav jag mig till stallet vid 17 på min lilla svarta cykel i regnet. Hängde i stallet 3,5h isch & sedan begav jag mig på min lilla svarta cykel hem igen. Alltså SÅ tråkig är min vardag just nu! Det är helt bisarrt! Men nu är det helg och snart kommer ett inlägg om lite plans osv. 
Har faktiskt, under dehär dagarna då jag vart så fruktansvärt lat, orkat ta lite outfitbilder! Dock har jag inte orkat lägga upp de, men jag funderade på att göra det nu. Annars har jag lite ideér faktiskt på vad jag ska göra för inlägg nu så förhoppningsvis blir det bättre uppdatering nu i helgen!
 
Lite bilder från dagen
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0