Blev inte som planerat..

Denna dag blev inte riktigt som planerad. Hade egentligen en jättestressig dag där jag skulle rida, åka till stan för loppis, vara fotbollsdomare 2-3 matcher och sen dra ut på fest på kvällen. Det jag nu i efterhand har checkat av idag är att Rida.. Haha.. Vad hände liksom? Åkte inte till stan för var så himla trött så jag somnade vid 11 igen när jag var hemma från stallet. Sen behövde jag inte vara fotbollsdomare för de hade hittat andra som skulle vara det istället, (segt då det egentligen skulle vara najs att tjäna lite pengar..) men ikväll ska jag nog dra ut! Antingen blir det fest i Täby eller chill med folk i Djursholm. Vi får see! Kanske träffar mallanballan snart också som kom hem från Norrland idag, girltalk! 
 
Fortsätt ställa frågor & önskerubriker här!
 
Åh gud vad detta sommarlov har gått fort! Slutade ju nyss skolan..? Vill åka tillbaka till Mallis och bara ligga och sola hela dagarna igen..åh!
 
/Mathilda
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0