Bekännelser 6

Jag har kollat på schoolsoft flera gånger varje dag nu innan skolan börjar. Måste veta schema, lärare, mat, prov, läxor... Kontrollbehov var det ja!
 
Jag är väldigt lat av mig och ligger oftast hellre hemma vid datorn eller än film än att dra ut och träffa kompisar.. Det har blivit bättre, men jag var otroligt bekväm av mig förut.
 
Jag hatarhatarhatar ormar!
 
Mitt rum är ofta ganska stökigt. (beror på lite hur ni ser på "stökigt") Har alltid kläder på golvet typ..
 
Ibland får jag dock ryck och börjar städa, och då kan jag inte sluta! När man väl har börjat städa så bara fortsätter man liksom..
 
Jag har blivit höjdrädd verkligen! Tycker det är jätteläskigt att stå på balkonger, åka flygplan och titta ut från fönster på våningar högt upp. Åker dock frittfall och sånt men det är bara för alla andra tvingar upp mig att åka de, haha.
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0