Bekännelser 3

Det är många Kollage jag inte publicerar på bloggen om saker jag verkligen vill ha själv för det känns som att folk härmar mig och ska köpa likadant eller helt plötsligt säger att den har planerat att köpa den saken "jääätteläänge" Och jag HATAR när folk härmas och gör så.. Det är synd för jag tror det är roliga inlägg att läsa, men jag hatar när folk härmas. Specielllt när man hittat nåt fynd för samtidigt vill man ju då dela med sig av det man gillar till er! Det suger med att ha blogg...
 
Jag tror det spökar i vårt hus. Har berättat tidigare (om nån smart själ kommer ihåg det) att dörrklockan sätts på av sig själv. Och det är ALLTID på nätterna. Det händer jätteofta också. Nu har andra saker också börjat sättas på av sig själva på nätterna. Har ju suttit uppe mycket nu på sommarlovet så ibland hör man min syrras leksak eller nåt börja spela musik, och sen stängs det aldrig av och man vågar ju inte gå dit och stänga av det liksom.. så då ligger man där under täcket och skakar.. Creepy som fan!
 
Har läst Nellie Berntssons blogg i 3 år nu.. Haha läskigt egentligen.. Har blivit länkad på hennes blogg också 4-5 gånger plus att jag har suttit och chattat med henne på Facebook, hon har kommenterat mina bilder osv! STOLT, hahaha!
 
 
Haha när Nellie var såhär gammal var jag hennes biggest fan typ! (bilden ovan)
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: gulligt!

hur har du blivigt länkade på hennes blogg? :)

2013-08-16 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0