Vinst idag igen!

Heej, läget då? Det var ju ett tag sen.. Idag harjag tävlat & guess what? Jag Vann! igen liksom.. det flyter på bra nu, tre vinster i rad av de tre starter jag startat i år. Försökte ladda upp filmen men videofyme lagga..
 
Resten av dagen har jag bara vart hemma för jag blev så trött. Har fixat praoplats till första vecka nu också! På samma ställe som andra veckan, så jag praoar alltså där i två veckor. Men det är najs för imorgon är kockarna lediga vilket betyder att jag också är ledig!
Så ska först träna lite på dagen, sen vid 3-4 drar jag till Trasan och rider, dock bara skritt, men ändå! Eva kommer vara med så det kommer nog gå bra.
 
 
På tisdag har jag första dan på praon. Börjar 9 första veckan och 9.45 andra veckan.
 
Tisdag kväll är det konfaträff. Mer om veckan kan jag berätta om sen! Ha det bra!
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0