Tips!

Måste tipsa om denna underbara träningsbok! Den innehåller jättebra övningar från världskända tränare. Vill du tex träna din mage finns det en kategori med 6 olika övningar som är riktigt bra för att du ska få en snygg mage. Boken innehåller olika recept på nyttig och hälsosam mat, hur man ska bli motiverad till träning, olika övningar, tips mm.
Jag tycker den är jättebra och när man väl har börjat läsa vill man inte sluta för man blir så inspererad.
Jag har börjat köra deras 21dagar-bikinibootcamp. (dvs 3 veckor). Jag började i måndags och det kändes faktiskt riktigt bra! Hann/orkade inte dock gå en promenad på mordgonen.. Då tränade jag mage/rumpa och idag ska jag träna igen, men då ben/armar. Jag lånade denhär boken på det bibliotek vi har här, och jag antar att den finns på de flesta bibliotek också. Tips! om du har som mig väldigt svårt att få motivation till träning och inte vet vilka övningar du bör träna, samt hur du kombinerar mat/träning på bästa sätt.
Sämst bildkvalité, men en väldigt bra bok och ett starkt tips från mig!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0