Stan med bästa Juliaa

Sorry för dålig upd. Har vart i stan heeela dagen så har helt enkelt inte hunnit!

Bild 1: Tog en lunch på Espresso House. Åt en hickey chicken bagel tror jag den hette och den
var såå gooood! Tog även en choklad frapino men den var bara isig och äcklig :(
Bild 2: Haha nån random "Hollywood-stjärna" i nån affär.
Bild 3: Haha vi pröva såklart massa bh-ar på h&m - basic. Nää men vi hade inget bättre för oss. Den lila med paljetter som ni kanske ser var såå fin!
Bild 4: Piggelin slush! Äckligt gott!!
 
Idag var jag som ni kanske förstår i stan med Julia. Vi åkte in vid 12, käka lunch på EH, drack Piggelin slush, leta praoplats på Östermalm. Sen gick vi mot T-centralen och sen blev vi sugna på mer Piggelin slush så vi tog tunnelbanan till Östermalm igen, men sen hamna vi helt fel.. men tillslut fick vi vår slushiii! Såå good! 
Köpte inget idag, bara kolla på några saker som jag förmodligen kommer köpa sen. 
Bra dag! Kom hem vid 7 och lagade middag till Familjen, sen har jag bara chillat!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0