Snart Heelg!

Heejsan!
Idag har jag praoat som vanligt. Min chef fyllde år så hon bjöd på tårta, det var naajs!
Sen gick jag hem, kollade lite bloggar, oth och sånt på datorn sen tränade jag ben och armar i ca 1h, tog en dusch och fixa mig, käka middag.. Därefter sjutsa (hur stavas det? körde*) mamma mig till nån Konfagrej där det var nån radiokille som berätta om sitt liv typ.. kortfattat. Sen kom mamma och hämta mig vid 21.30 ungefär.
Guud nästa gång jag kommer träffa mina konfafriendos blir ju typ när lägret är?! ..dvs om vi inte träffas på nåt spontant sätt annars, men ändå! två månader kvar ungefär. När jag kom hem kollade jag på en film med mamma och sen har jag bara chillat.
 
Imorgon ska jag hem efter praon och träna sen blir det hoppträning på kvällen! Sen är det ju fredag och helg! Tiden går fort... Snart blir det back to School igen också och det känns ju inte bra alltså.. 
 
Valborg är det ju snart också! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, men i "värsta fall" får jag vara hemma och grilla mig my family + Malin (faster) och Micke (fasters pojkvänn). 
 
Vad har ni för planer för valborg?
 
Want that tan again... :/
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0