Prao

Tjeeenis! Idag var min första dag på praon. Jobbade från 9-16 och det var rätt jobbigt, men kul! Har gjort fruktdrink, skärt/fileat lax, gjort ströbröd, lagade helt egen müsli, köttfärsbiffar, diska lite och Skar tomat, gurka, fänkål osv osv.. Har iaf gjort rätt mycket! Och det jobbiga är ju att när man är i ett kök måste man stå hela tiden, och det låter som att man är lat när man säger det, men det är faktiskt jobbigt och man bli väldigt trött av att stå så länge. Va sjukt trött när jag kom hem så jag la mig i sängen och kollade på oth. Vi 18.30 skjutsa mamma mig till konfaträffen så var jag där tills nio typ. Kom hem och käka middag och sen har jag bara chillat framför oth och annat tvprogram.
Lång dag imorgon också, så AK lägga mig och sova lite nu. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0