Nothing like us

Heeeej! sitter just nu och lyssnar på en 40 min lång video med justins akustiska låter... Nej jag är ingen beliber, men de är myyysigaaa :) Och roliga att sjunga med i.. ni kan hitta den här.
Annars då? Sjuuukt tråkig prao idag! Fick vika tvätt och stryka dukar hela dagen!! Alltså fuckoff vad tråkigt det var. Sen drog jag hem, kolla oth (classic), Sen åkte jag och hoppträna Baldi. Vi hade markarbete och det gick rätt så bra! Kom hem och laga min favvis till middag. 
Ska lägga mig snart - praon sliter på mig, blir så sjukt trött. Men på Måndag är jag ledig igen! 
Jääääkla skeva bilder alltså... -.- Loooove my new jacket! Hatar att tvätta och stryka, dock är det rätt najs att laga mat och servera och sånt!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0