Lite om mig..

Jag har aldrig ätit marmelad.. tror jag
Jag gör absolut ingenting mer med mitt hår än att duscha och föna det.
I Loooooove Tacos! Går seriöst inte att tröttna på det!!
Jag har bara mascara på mina över-ögonfransar, använder heller ingen ögonfransböjare eller xlash osv.
Jag har ett pyttelitet rum
Gillar inte folk som hela tiden argumenterar emot mig och tror att de vet allt. Fast de inte gör det.
Mina favoritfärger är vitt, rosa, marin, beige, grå, svart & brunt. Hade lite svårt att välja.. höhö
Jag går bara på en sport.. det blir bara färre och färre :/
Jag vill ha blondt hår nuuuuu
Blir hyffsat lätt brun! Yeeeeyyy
Jag känner ingen på min konfa sen innan.. 
Haha Jag och Malin var Nellie Barntsson- fan för några år sen. Vi har faktiskt chattat med henne flera gånger och hon har länkat båda våra bloggar typ 5 gånger! - Men vi är inte fans längre (!!) fast jag läser fortfarande hennes blogg.. Fast det är synd att hon förändrats så mycket tycker jag :/
Jag lura Eric att jag drev ponnysanning.se (en av sveriges största hästbloggar) för två år sen. Han tror fortfarande att det är jag som driver den.. haha
 

/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0