Justin you are awesome

Omg det var huuuur underbart som helst! och jag är inte ens en Beliber..
Det sega var att han var två timmar sen och tjejen bredvid mig störtgrät konstant!! Hon liksom skrek samtidigt som hon grät så jävla högt!
Annars var konserten sååå värd och även fast vi inte såg så superbra så var det ändå en sjuk känsla i hela globen.
 
Blev så sjuuukt sur på hon som blev One less lonely girl. Hur fasiken kan man bara sitta där och typ titta ner i golvet med värsta stoneface? Uppskattar man det inte så kan man väll låta nån annan få bli One less lonely girl istället (menar inte att jag skulle bli det), men hon verkligen satt där och grät inte eller nånting! tror att 9/10 i globen fick samma känsla som jag om henne.. haha hörde flera snacka efter..
 
HUR kan man bara sitta där som ingenting har hänt när Justin Bieber sjunger till dig? Sorry att jag wainar men jag fattar inte hur hon tänker...
Haha alla fotar....
 
Konserten var dock väldigt kort. Först väntan i minst 2h och sen var den bara 1.15h lång... menmen
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0