Freeeedaaaag!

Heeeyy babes! Fredag idag! Efter praon drog jag direkt till stallet, red fina - Trasan, hon är så sjukt pigg just nu! Sen tog jag bussen hem, kollade ett avsnitt av oth sen stack och jag min syster till ICA för att handla lite grejer. Filmade faktiskt! Men tror inte jag laddar upp den för jag pallar inte betala 12kr för en låt på itunes till en dålig video..höhö. Sen cykla vi hem, jag laga kycklingtoast med ruccola, pesto, tomater och ost. Kollade på en halv film, sen ringde Johanna och vid 22.30 ungefär drog vi ut på en snabb prommis. Duggregna lite, men det var mysigt regn liksom.. kom hem strax efter elva och sen dess har jag spelat gitarr och kollat på tv. Imorgon blir det förhoppningsvis en big change med en sak! Berättar inte vaaad, utan det får ni klura ut ;)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0