Freeedaaag med boysen

Tjeeenaaa! Nu är jag hemma efter en lång fredag. Började med min sista dag på praon. Fick ett MVG av mina gulliga kockar ;) kommer sakna dem ju... Sen åkte jag hem, la mig i sängen och dega nån timme till oth. Sen komm Malin och vi snacka om Justins konsert och sånt i en timme typ. Sen drog vi ut och tog lite bilder som snart kommer upp på bloggen. Därefter gick jag hem och kolla på Sune i Grekland med familjen. Åt middag vid halv 9 och sen drog jag ut och träffa Malin, Gustav & Robin. Haha det var jätteroligt! Vi gick till ett dagis där det stod två barnvagnar och hade barnvagnsrace - jag och Malin vann såklart. Haha sen satte sig Malin i vagnen och Robin körde henne, så gick vi in på Ica och aa... det var kuul, nu lkan ju föreställa er själva för jag vet inte hur jag ska förklara.. haha! Sen snacka vi typ och sånt och ganska nyss stack jag hem. 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0