Föör snabb

Heey! Haha efter praon åkte jag hem och gjorde världens godaste, men också en onyttig fruktsallad. Kiwii, ananas, banan med nutella över och lite kokos - åhh så gott. Sen iaf runt 17 somnade jag och vaknade 18.06. Fattade ingenting och började ta på mig kläder, som varje morgon, sen insåg jag att klockan var 18 och kväll, var helt nyvaken och fatta ingenting så jag gick på toa och då började jag vakna till lite, kom på att det är torsdag och att kg ska rida idag, tittar på klockan igen - den sista bussen jag kan ta om jag inte vill bli sen går om 10min, perfekt. Slängde på mig ridkläder, tog en banan och cykla till bussen. Haha jag hann! Fick tillochmed stå och vänta på bussen i 2min. Så nu sitter jag iaf på bussen till stallet! Ha en bra torsdag kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0