9 timmars lan

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåååt för den usla updaten nu på senaste tiden! Idag var jag i stallet, när jag kom hem hade mamma gått till skomakarn och lagat mina ridstövlar så då smörjde jag dem. Sen har jag legat framför One Tree Hill sen kl 17!! (dvs 5h!) Fast jag har ätit middag också och lite sånt. Min faster och Micke var här, men jag träffa knappt de eftersom jag låg instängd på mitt rum och kolla oth. Har bara sett säsong 6-7 typ så nu kollar jag om från början! Såå otroligt många avsnitt och timmar det kommer ta, men man blir beroende och jag har kollat på 10 (!!) avsnitt bara ikväll.. Vill fortsätta, men måste sova för ska upp 6 imorgon. Först ska vi hämta upp Kristina på vägen och sen åker vi till stallet. Mamma och Nina får fixa med transporterna så kommer vi fixa klart resten. Sen åker vi från stallet 07.45, det tar 45 min dit och sen börjar tävlingen, första start, 9.00! Önska mig lycka till! ;)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0