Senaste dagarna!

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort de senaste dagarna!
 
I Måndags drog jag till stan med malin direkt efter skolan. Där mötte vi Eric och Abbe så drog vi till Espresso House för fika och plugg. Hann inte göra mycket. Min dator laddade ur ganska snabbt och det gjorde även Erics så jag Malin och Eric drog till Matilde och kollade på kläder! Sååååå mycket man önskar sig känner man! 1 vecka kvar nu tills jag fyller år!! kollade även i nån annan liten butik på jofama/ Kenza jackor... funderar på 9an eller 10an. Därefter tog vi t-banan till nåt annat ställe i stan (började på K, kommer dock inte ihåg vad det heter..) där vi gick till nån ICA. Vi snacka typ engelska där inne och hela vägen hem så folk måste tyckt vi var liiite random meeeeeen... vi bryr oss inte. (YOLO) haha nej..
I går drog jag i det regniga vädret direkt efter skolan till stallet. Var lite tidig så jag satt och åt ballereina kakor i en kvart innan jag långsamt fixade allt i stallet. Mockade puhs box, mockade bort allt skit i halva kontainern så det blev mer plats, sopade, fixa hö, tog in puh, ställde upp hinder, bytte vatten, bytte bett och annan utrustning m.m. Sen kom Yen vid 18 och då hoppade jag, Elin och Andrea för henne. Tog det lite lungt efetrsom han har hoppat en del nu. så vi slutade på en oxer på 85. Han var fin till slutet men lite seg och tung i början, kanske berodde på bytet av bettet. Tog tåget hem vid 20. Kom hem och slängde mig på soffan, helt slut. försökte plugga till ett SO prov vi hade idag men allt som gick in kom ut på direkten. Somnade på soffan vid halv 23. 
idag vaknade jag, lite sur på min brorsa. Frös som bara den så tänkte att "idag tar jag på mig en hoodie, jeans och hunters för att göra det enkelt" ,men när jag kom till skolan blev jag jättevarm så som tur var hade jag en (dock trasig) blus på mig under som fick bli outfiten. 
Efter skolan gick jag hem och sov 1h. 
 
Nu ska jag gå ner och äta, sen ska jag plugga!
(kunde knappt hålla allt med en hand, har 2a delen av SO-provet imorgon. Franska Revolutionen blir det då. Spanska ord har jag också. + Matte tills fredag och läsa ca 50 sidor i min svenska bok.)
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0