Mycket prat om hästar

Hej! Jag vet att det blir mycket hästsnack och inte så mycket roligt att läsa om, men det är ungefär det jag gör hela tiden ju. Rider 6/7 gånger i veckan. Så det blir mycket häst tyvärr. Ska försöka tänka på det då jag vet att de flesta av er är mina vänner och ni är ju inte alla så hästintresserade liksom..
Men ska försöka göra varierande inlägg! Och heller inte bara "dethär har jag gjort idag" utan tips och sånt också!
Har lite smarta idéer faktiskt om riktigt roliga tävlingar där man kan vinna grymma saker!
Men då måste statistiken bli lite högre först så jag vet att det blir några som är med och tävlar så det blir roligare!

/mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0