Måndag

Hejsan mina grodor! Inatt har jag sovit 3 timmar. Vaknade för en timme sen och sen dess har jag duschat, fixat mig lite och såå... Ska bara packa väskan, sminka mig och äta frukost om jag hinner. Frukost, det brukar jag faktsikt aldrig hinna att äta! Det är en ganska låg prioritering för mig tyvärr.
 
Oh, Ridningen igår gick jättebra! På framridningen var hon såååå fin. Lyssnade på allt, tog hjälperna bra och hoppade alla hinder (hon stannade kanske 3 gånger). När vi sen skulle hoppa banan tror jag att hon blev lite trött och lat och orkade inte göra det som hon gjorde så bra innan. Så hon blev flack, snabb och vinglig och började även stanna en del. 
 
Outfit bilder kommer sen! ska se om jag kan lura med Malin att ta lite foton.. hehe egooo.
Haha.. oj vad bilden såg sämre ut när den blev större! aja, hinner inte ta nån ny nu så ni får nöja er med en sur, duckfejs, tönt.
 
Dator-inlägg btw! tänk att jag hann det idag!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0