Lite basic

hejsan!
spelade nyss en match mot vallentuna. släppte in skitmål hela matchen men det slutade ändå 3-3. 
Nu är jag hemma och har ätit lunch. snart ska jag byta om och sen åka till stallet för Eva-träning. Ska bli riktigt roligt och jag hoppas att Nikkie är lika taggad som jag! Ikväll är det Akward och Williams lista klockan 19.00. synd bara att det krockar.. Vet inte om jag kommer hinna hem till det dock för jag vet inte vilken tid jag ska rida.. segt.
Jahapp, söndag eftermiddag redan. Imorgon blir dte skola igen. Har verkligen ingen lust till det.  Vi har så himla mycket läxor och prov nu. Lång vecka framför mig. På tisdag har vi en viktig match mot vaxholm, På Lördag fyller jag år! och på söndag blir det hopptävling igen. Hoppar LC på Nikkie. 
 
Guuud vad jag saknar Mallorca!! vill verkligen bort från äckliga, kalla Sverige nu!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0