cool


hej! sitter i sängen och lyssnar på lite musik! ska vila kroppen snart genom att sova lite.. men tänke bara kolla lite stuffs på datorn först!
 
igår slutade vi2 och då drog jag hem. vid 3 hämtade jag syrran på skolan och sen laga jag mat och passa henne tills 5 då vi drog iväg på fotbollsmatch (hon hängde med) spelade med F99 för de behövde hjälp så jag, madde och julia fick spela med de - inga avbytare heller... resultatet var sådär men aja, det är inte mitt lag så för MIG spelar det inte sån större roll!! åkte hem och fortsatte passa syrran... tråkigt efetrsom alla mina andra vänner stack på fest medan jag sitter hemma och är barnvakt åt syrran liksom... men jaja thats life!
idag har det inte vart nån större nöd på mig heller. stack till stallet vi 2, kom hem vid 4, sen har jag bara kollat på filmer som Remember me och Dear John. har sett båda förrut men de gick på tv liksom så hade inget bättre för mig denhär lördagskvällen så det fick bli lite slapp då. Rätt skönt eftersom jag brukar ha fuuullt upp varje helg!
juste, jag bakade cupcakes idag också! det var gott.... !
 
men vi hörs senare! puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0