3 september

härligt väder idag. och jag sitter inne och kollar på tv! det går inte lägga upp bilder när jag gör inlägg med mobilen och då känns det så onödigt att blogga överhuvud taget för det blir så fult med bara text och inga bilder!
om en timma sticker jag till stallet och rider puh. ugår var han helt kaos. gick inte att få in från hagen. Jag och Elin höll på i en timme.. hästarna skena runt och var såhäääär nära på att spark amig två gånger. seriöst, slängde mig i en lerhög och tänkte "nu dör jag". Puh hoppade även över staketet till hagen så han var lös ett tag. och nån gång när vi fick in puh och katie ( draken stod redan i sin box) så höll Draken på att bita Puh när han skulle in, så Elin bytte box på draken så han ställde sig i Puhs box som är längre in. Då när vi ställde puh i drakens box hoppade han över boxväggen (en shettis stod där förrut så det var bara typ 80cm högt) och sprang ut! så eftersom de var så stressade och puh var så galen så red vi inte.
 
tror aldrig jag har berättat om i fredags? jag och malin stack iaf efter skolan till stina där anna var. Efter 1h kom eric dit, då handlade vi mat och sen stack vi till eric. lagade pizza och hade roligt! snakke norske me en kempebra snubbe från lappland på skype.. sen gick vi ut i regnet, följde Anna hem en bit, handlade lite grejs i mörby, gick hem till eric igen. sen hade vi det naaajs hela kvällen. kan inte berätta vad vi gjorde för jag kommer inte ihåg så mycket men jaa.. sov där och stack hem på lördagsmorgonen vid 11tiden.
 
bilder från fredagen


ahhhh men bilderna blev snea men jajaja.... pallar inte ändra!
hörs sen "ha de"
 
/Mathilda


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0