planer innan höstlovet!

Tänkte berätta lite om mina planer nu när jag ändå sitter vid datorn. Imorgon Drar jag hem med malin och fixar lite grejer, gör läxor och förbereder "saker". Sen åker vi till stallet och jag hoppar Nikkie sen sover Malin hos mig. På fredag börjar vi 9.40. Då har vi kort dag med tre lektioner + att vi har halloween! Ni får se då vad jag klätt ut mig till!!
Därefter rider jag Puh sen ska jag kanske på nån fekkkeee eller nåt. lördagen spenderas i stan hos min faster.. eller vi ska hjälpa henne och hennes kille att flytta till en större lägenhet som är asnice! gud vad jag ska vara barnvakt till deras barn i framtiden om de får några då! På söndag rider jag puh, kanske tränar för Eva om jag får? sen blir det fest! Sen har jag ett långt höstlov som väntar.. Åker förmodligen till mormor och morfar sista helgen, annars är jag hemma!
vad ska ni göra på höstlovet?
/Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Kanske lite konstig fråga men din rosa Victoria secret bikini , ja har nämligen kollat på en sån as länge men kan inte bestämma mig! Är det puch up i den? Vill nämligen ha det hehe! Kan du inte fota den ifrån baksidan :)
Hur ser underdelen ut bak? Är den stor / liten i storleken?
Snälla svara!! Blogga mer
Du är skit snygg förästen!
Kram

2012-10-26 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0